Alla inlägg under december 2008

Av malin - 29 december 2008 19:37

har vart på stan me anna idag, massssa folk! hittade lite kläder iaf, men vet ej än va jag ska ha på nyår? jeans eller kjol?? hmm..


ska slänga på "en fyra för tre", nostalgi!!! :D



Av malin - 24 december 2008 19:34

här är lite bilder över jul:

Av malin - 14 december 2008 20:21

inte långt kvar till jul :) ska bli skönt me lite ledigt! känner mej så trött hela tiin. helgen har ju då inte vart så värst spännande! haha.. vart me danne o julia o handlat klappar.. sen va danne på julbord, jag åkte hem o städade lite i lägenheten sen åkte jag o hämtade han igen.. mycket flängande! idag så följde jag o julia med danne till gymmet, han tränade o vi solade :) så gött när det är så kallt ute! ...men vart är snön???


 längtar till tisdag, ska på ansiktsbehandling med mamma :D

ha det bra! 

Av malin - 11 december 2008 18:55

Bikbok har halva priset på alla sina jackor!!! köpte en vinterjacka idag, så najs! eftersom det är så billigt ska jag köpa.. kanske 2 till?? haha galet :) får ta o göra det på lördag när jag o danne ska julhandla i kungsbacka!


har precis gjort en hemmagjord pesto, ska koka lite pasta o steka lite bacon till :D mums!! lite babyspenat o hericot verts till! :P danne är ju här o han är alltid hungrig.. haha


see ya 

Av malin - 8 december 2008 11:57

har sovit till 11 idag, väldigt skönt :D så kom mattläggan för en stund sen o skrämde mej, haha.. när fan ska min dusch bli färdig? han kommer tillbaka om en timme, så jag tänkte va ute ur lägenheten då.. slippa allt bös! ska handla mat, köpa julgardiner o lite hårfärg :) vill oxå ha en ny vinterjacka!! men det får jag titta på nån annan dag!


daniel kommer till mej sen, göra go mat :D längesen jag träffa han, har ju jobbat hela helgen! brände mej igen på jobbet,, glasskivan på ugnen ramlade ner jätttevarmt o brände mej på armen!! snygg blåsa man kommer få.


en bild från kristiania i köpenhamn när jag, anna, daniel o mikael va där:

Av malin - 7 december 2008 23:22

här kommer lite bilder ifrån bowlingen :)

Av malin - 6 december 2008 23:27

har precis kommit hem till mamma o pappa, efter att ha slitit häcken av sej hela dagen! man börjar så smått hata julbord.. kommer inte va så värst sugen på julmat när julafton kommer! ska jobba imon me :( längtar efter en dusch känner jag :)


denna bild låg i pappas dator, haha :D

Av malin - 4 december 2008 22:09

kom hem ifrån jobbet runt 20.30 tiden.. lite trött nu! :( fast det blev lite shopping idag på förmiddan i kållered :) två nya kuddar till soffan, mysiga! och så köpte jag lysande stjärnor till mitt fönster, najs!


längtar till imon kväll, då blir det bowling o go mat! äter just nu makaroner, haha.. jag som är kock oxå ;) men va fan man orkar inte!


på måndag ska jag o lecky på massage på ett ställe som ligger på nordenskiöldsgatan, jag är ledig då :) ska bli sååååå skönt. har haft lite ont i ryggen o några dagar! har preppat inför julbordet ikväll på jobbet.. gjort 1000 ägghalvor med majjo o räkor! tog sin lilla tid!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards