Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Ledig!

Av malin - 8 december 2008 11:57

har sovit till 11 idag, väldigt skönt :D så kom mattläggan för en stund sen o skrämde mej, haha.. när fan ska min dusch bli färdig? han kommer tillbaka om en timme, så jag tänkte va ute ur lägenheten då.. slippa allt bös! ska handla mat, köpa julgardiner o lite hårfärg :) vill oxå ha en ny vinterjacka!! men det får jag titta på nån annan dag!


daniel kommer till mej sen, göra go mat :D längesen jag träffa han, har ju jobbat hela helgen! brände mej igen på jobbet,, glasskivan på ugnen ramlade ner jätttevarmt o brände mej på armen!! snygg blåsa man kommer få.


en bild från kristiania i köpenhamn när jag, anna, daniel o mikael va där:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 10 mars 2010 13:35

Har jobbat 3 dagar ute på Björkö, himla gött väder vi har haft förrutom idag :( vi var o kollade på teater med barnen, den var nog roligare för dom vuxna, haha :D   Ska hämta päronen vid flygplatsen ikväll, men först ska jag o Lecky till Ikea!! ...

Av malin - 5 mars 2010 10:17

För en stund sen ringde dom från det jobbet jag var o provjobbade på.. hon ville fråga en gång till varför jag inte var intresserad som hon redan hade frågat 2 dagar sen??, men jag sa som det va.! ingen personkemi, jobbig jävla kärring hahah nä så sa...

Av malin - 3 mars 2010 23:29

Sitter just nu ute på öa o lyssnar på the real mckenzies, det var längesen! Hoppas dom kommer till WCR i sommar :)   Nu var det ett jääävla tag sen man skrev, har glömt av som vanligt!! hahaha ;) Skulle ju inte kunna leva på att blogga som viss...

Av malin - 21 april 2009 15:17

Jag är nog inte så bra på att blogga, glömt av totalt! håller mej till facebook. men nu ligger jag hemma o är sjuk.. har inget bättre för mej, haha ;) har hunnit måla lite på mina tavlor! måste bli färdig till augusti :) snart åker vi till spanien,...

Av malin - 16 januari 2009 19:13

har tränat idag.. oså va jag så himla sugen på att baka kärleksmums :) det är ju faktiskt fredag idag! längtar till kl 22, då slutar min grabb jobbet o kommer o hämtar upp mej :)   va ska man hitta på i helgen då? förrutom att träna o spendera lörda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards